מיטל ריבקין מונתה כמנהלת מחלקת השירות לתושב בעירית טירת הכרמל

 

מיטל ריבקין נבחרה כמנהלת מחלקת שירות לתושב בעיריית טירת כרמל. המחלקה הוקמה במסגרת תוכנית מקיפה לשיפור השירות לתושבי העיר שמובילים ראש העיר, דודו כהן והנהלת העירייה. המחלקה תוביל את מערך השירותים העירוניים המיועדים לתושבים, ובין השאר יפעלו במסגרתו גם שירותי המוקד העירוני.

ריבקין, 32, תושבת טירת כרמל, מביאה עמה ניסיון רב במגזר הציבורי, לרבות ניהול מערכות שירות והובלת חדשנות ברשות מקומית, שיפור חוויית לקוח, ניהול פרויקטים, קידום מיזמים דיגיטליים ושיתוף ציבור. בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את מחלקת השירות לתושב במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור.

במקביל, מגבשת העירייה בימים אלה את אסטרטגיית השירות של העיר, לרבות תפיסה, כלים ושפת שירות אחידה. במסגרת מהלכים אלה תיושם ותוטמע אסטרטגיית השירות העירונית ביחידות העירייה השונות, והמחלקה החדשה תלווה, תקים ותטמיע מערכות שירות טכנולוגיות ותפתח ערוצי שירות דיגיטליים. כמו כן, מוקד 106 צפוי לעבור שדרוג משמעותי, לרבות הטמעת אפליקציה ייעודית, מעטפת דיגיטלית חדשנית, ושיפור תנאי עובדי המוקד.

*מנהלת מחלקת השירות לתושב, מיטל ריבקין:* "אני שמחה להצטרף לעיריית טירת כרמל ומרגישה זכות גדולה לשרת את תושבות ותושבי העיר. אעשה כל שביכולתי לקדם שירות עירוני קשוב, מכבד ונגיש שמציב את התושב במרכז".

 

*ראש עיריית טירת כרמל, דודו כהן:* "אני מברך על הבחירה במיטל ריבקין לתפקיד החשוב והמשמעותי של מנהלת מחלקת השירות לתושב והמוקד העירוני. אין לי ספק שיחד, ובשיתוף כל גורמי העירייה, נהפוך את כלל השירותים העירוניים לנגישים, יעילים, דיגיטליים ואיכותיים יותר עבור כלל תושבי העיר, תוך טיפול מהיר ואפקטיבי והגדלת רמת שביעות הרצון".

 

 

באנר

600*300

באנר

50*310 

חדשודתי - מקומון לציבור החרדי והדתי בצפון הארץ

מפת האתר

כאן יכולים להופיע כל מיני קישורים

כאן יכולים להופיע כל מיני קישורים

כאן יכולים להופיע כל מיני קישורים

קישורים חשובים

צור קשר

טלפון: 04-8626336
פקס: 1534-6323582
מייל: ladaat@013net.net   
לכתבים יש לפנות במייל: ladaat1@013net.net​