
צוות המצילים של עירית חיפה- הציל חיים בים הסוער
מצילי חוף בקדור בת גלים הגיעו אל גולש שהיה במצוקה קשה בלב הים, חילצו אותו באמצעות אופנוע ים ורפסודת הצלה והעניקו לו טיפול ראשוני מציל חיים עד להגעת צוותי הרפואה
צוות המצילים של חוף הבקדור בבת גלים חילץ גולש שנקלע למצוקה קשה במרחק רב מהחוף – בפעולה מהירה, מקצועית ומעוררת הערכה, שככל הנראה מנעה סכנת חיים ממשית.
הדיווח על הגולש התקבל בסוכת המצילים כאשר הוא נמצא תשוש, סובל מכאבים עזים וקור ושרוע על גלשנו בלב הים. מיד עם קבלת הקריאה יצאו המצילים אל המים באמצעות אופנוע ים ורפסודת הצלה, הגיעו אל הגולש, חילצו אותו והחזירו אותו לחוף בבטחה.
עם הגעתו לחוף הועבר הגולש לחדר הטיפולים בסוכת המציל, שם העניק לו הצוות טיפול ראשוני שכלל חימום באמצעות מים חמים ועטיפה במעילים ובשמיכת אלומיניום, עד להגעת חובשת ואמבולנס שפינו אותו להמשך טיפול רפואי.
ראש עיריית חיפה יונה יהב: "שבחים לצוות המצילים על העירנות, המהירות, המקצועיות והאנושיות שהפגינו במהלך האירוע, תכונות שהפכו כבר מזמן לסימן ההיכר של צוותי ההצלה בחופי העיר בכלל".
ריטה סאסי, מנהלת אגף החופים בעיריית חיפה :״מצילי חוף הבקדור פעלו בדיוק כפי שמצופה מצוות מקצועי ומיומן - במהירות, בקור רוח ובמסירות מלאה להצלת חיים. האירוע הזה ממחיש פעם נוספת את החשיבות העצומה של צוותי ההצלה בחופי חיפה, ואת המחויבות הבלתי מתפשרת שלהם לביטחון המתרחצים והגולשים. אני גאה מאוד בצוות שפעל בנחישות ובאנושיות והציל חיים״.
000000000000000000000000000000000000000BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
מנכ"ל חדש לעירית חיפה
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, החליט למנות את תא"ל (במיל') דוד לוריא לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה, במקום גדי מרגלית. לוריא נכנס לתפקידו היום (שני) לאחר שוועדת הכשירות אישרה את מינויו.
לוריא כיהן בעבר כמפקד שייטת הצוללות, מפקד בסיס חיפה בחיל הים וראש מספן ים. הוא שימש גם כראש מנהל התפעול בעיריית חיפה, ובימים אלו מכהן כפרויקטור בנושא הטיפול בחזירי בר והקמת רובע הדר.
ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "אני מודה לדוד לוריא שנעתר לבקשתי להתמנות לתפקיד מנכ"ל העירייה. דוד הוא איש ביצוע יוצא מן הכלל שמכיר היטב את העירייה ואת העיר. הוא האדם הנכון בזמן הנכון לסייע לי לטפל באתגרים הכבדים הניצבים בפנינו ובשינויים הנדרשים, ולהוביל את עובדי העירייה. אני מאחל לו הצלחה רבה".
המנכ"ל הנכנס, דוד לוריא: "אני מבקש להודות לראש העיר על הזכות ועל האמון. חיפה היא הבית שלי, ועיריית חיפה היא מקום שאני מכיר היטב. אביא לתפקיד את מיטב ניסיוני ויכולותיי, וביחד עם ראש העיר ועובדי העירייה, נפעל לקדם ולפתח את חיפה, ולהפוך אותה למקום שטוב עוד יותר
לחיות בו
צלום: ראבן כהן, דוברות העיריה

באנר
600*300
באנר
50*310